joi, 26 aprilie 2012



Obiective operationale
Evenimentele instruirii.Continut
Activitatea profesorului
Activitatea elevilor
Strategia didactica


Evaluare
Timp
min
Metode de invatamant
Mijloace de invatamant
Forme de organizare a activitatii


1Organizarea clasei pentru lectie

-face prezenta elevilor
Creaza conditiile necesare inceperii lectiei
Preiau sarcinile propuse de profesor
Conversatia

Frontala

5
2.Verificarea cunostintelor anterioare

Solicita elevilor rezolvarea aplicatiilor din fisa de lucru nr.1
Comenteaza rezultatele obtinute
Rezolva aplicatiile din fisa de lucru
Exercitiul
F1
Individual

10
3.Transmiterea noilor cunostinte
Captarea atentiei.
Comunicarea titlului lectiei si a obiectivelor operationale
-Prezinta evolutia motoarelor si importanta lor.
-Scrie pe table titlul activitatii ”Motoare cu ardere interna”
-Comunica elevilor obiectivele urmarite
-Sunt atenti
-Noteaza in caiet titlul lectiei
-retin obiectivele urmarite
Expunerea
Frontala


30
O1: Elevii să identifice tipurile de motoare cu ardere interna.
Dirijarea invatarii C1
-Motorul cu ardere internă este motorul care transformă energia chimică a combustibilului prin intermediul energiei termice de ardere, în interiorul motorului, în energie mecanică. Căldura degajată în camera de ardere se transformă prin intermediul presiunii (energiei potențiale) aplicate pistonului în mișcare mecanică ciclică, de obicei[1] rectilinie, după care în mișcare de rotație uniformă, obținută de obicei[1] la arborele cotit. Camera de ardere este un reactor chimic unde are loc reacția chimică de ardere.

-sunt atenti
-noteaza in caiete
Expunere

Frontala



3 comentarii:

  1. Nu am stiut sa incadrez tabelul asa ca l-am atasat ca atare, daca are cineva vreo sugestie spuneti-mi.Ideea e ca am lucrat ,nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. La verificarea cunostiintelor anterioare,nu stiu in ce masura organizarea activitatii poate fi individuala; daca este o clasa de 25 de elevi, nu cred ca mai e timp de nimic dupa.
    2. La O1 poate trebuie cumva mentionat ca se folosesc plansele (deci nu e doar dictare).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi cum facem la Mecanica fluidelor. Un scurt test de 10 min cu o intrebare. Sa prezinte unul din motoare.Nu trebuie neaaparat rezolvarea pe loc.

    RăspundețiȘtergere