Obiective operationale
|
Evenimentele instruirii.Continut
|
Activitatea profesorului
|
Activitatea elevilor
|
Strategia didactica
|
|
|
Evaluare
|
Timp
min
|
Metode de invatamant
|
Mijloace de invatamant
|
Forme de organizare a
activitatii
|
|
|
||||
1Organizarea clasei pentru
lectie
|
|
-face prezenta elevilor
Creaza conditiile necesare
inceperii lectiei
|
Preiau sarcinile propuse de
profesor
|
Conversatia
|
|
Frontala
|
|
5
|
2.Verificarea cunostintelor
anterioare
|
|
Solicita elevilor rezolvarea
aplicatiilor din fisa de lucru nr.1
Comenteaza rezultatele
obtinute
|
Rezolva aplicatiile din fisa
de lucru
|
Exercitiul
|
F1
|
Individual
|
|
10
|
3.Transmiterea noilor
cunostinte
|
Captarea atentiei.
Comunicarea titlului lectiei
si a obiectivelor operationale
|
-Prezinta evolutia
motoarelor si importanta lor.
-Scrie pe table titlul
activitatii ”Motoare cu ardere interna”
-Comunica elevilor
obiectivele urmarite
|
-Sunt atenti
-Noteaza in caiet titlul
lectiei
-retin obiectivele urmarite
|
Expunerea
|
Frontala
|
|
|
30
|
O1: Elevii să identifice tipurile de motoare cu ardere interna.
|
Dirijarea invatarii C1
|
-Motorul cu ardere internă este
motorul care transformă energia chimică a combustibilului prin
intermediul energiei termice de ardere, în
interiorul motorului, în energie mecanică. Căldura degajată
în camera de ardere se transformă prin intermediul presiunii (energiei
potențiale) aplicate pistonului în mișcare mecanică ciclică, de obicei[1] rectilinie,
după care în mișcare de rotație uniformă, obținută de obicei[1] la
arborele cotit. Camera de ardere este un reactor chimic unde
are loc reacția chimică de ardere.
|
-sunt atenti
-noteaza in caiete
|
Expunere
|
|
Frontala
|
|
|
joi, 26 aprilie 2012
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Nu am stiut sa incadrez tabelul asa ca l-am atasat ca atare, daca are cineva vreo sugestie spuneti-mi.Ideea e ca am lucrat ,nu?
RăspundețiȘtergere1. La verificarea cunostiintelor anterioare,nu stiu in ce masura organizarea activitatii poate fi individuala; daca este o clasa de 25 de elevi, nu cred ca mai e timp de nimic dupa.
RăspundețiȘtergere2. La O1 poate trebuie cumva mentionat ca se folosesc plansele (deci nu e doar dictare).
Ar fi cum facem la Mecanica fluidelor. Un scurt test de 10 min cu o intrebare. Sa prezinte unul din motoare.Nu trebuie neaaparat rezolvarea pe loc.
RăspundețiȘtergere